Nicole´s top 15 fif liste

Jeg har lovet at dele denne liste jeg havde med fra mit Kick ass foredrag:

Her er en liste over 15 enkle ting at overveje at indarbejde i din sunde rutine og til at hjælpe balance i din krop, ånd og dit sind. Jeg anbefaler tit nogle af disse på listen til mine klienter. Alt efter hvor de er henne i deres livsstil.

Jeg lavede listen til mit Kick ass foredrag og lovede at dele denne med jer andre. Foredraget gik rigtig godt og vi fik fin feedback på det. Så det er skønt at kunne sige, at jeg har holdt et succesfuldt foredrag foran ca. 140 mennesker. Foreningen “forældre med kræftramte børn” samlede 18.000kr ind for bare vores foredrag, så det var jo fedt. Nu må vi så håbe, at pengene virkelig går til de kære forældre.

Der er jo så meget debat om hvad pengene bliver brugt til, når det handler om velgørendehed. Men lad os være i god tro og håbe det bedste. Det er jo sådan vores verden skal se ud. Jeg går ind for etik og moral og at kunne være et ærligt og sundt menneske i sjælen. Men ikke alle er sådan og jeg krydser fingre for fremtiden.

Håber du kan bruge 1, 5 eller alle 15 fifs på listen i din hverdag for at få velvære i din krop, sind og ånd.

 

NICOLE´s liste:

 

  • 1. Find en vane, du nyder , og begynde at gøre det regelmæssigt. Små skridt af gange. “Add, add, add -princippet” (tilføje)

 

  • 2.Vær taknemmelig – Stop med at tænke over de ting, du ikke har og sæt pris på dem og det du har i forvejen.

 

  • 3.Få masser af søvn – søvn er regenerativ for din krop. Jo mere søvn du får – des bedre, vil du præstere den næste dag.

 

  • 4.Træk vejret dybt – Når du tænker over problemerne, lysterne, følelserne, så stop op og tage en dyb indånding . Over tid bliver det sund vane at trække vejret dybt.

 

  • 5.  Anskaf dig en juicer og begynd at juice dine grøntsager, så får du næringsstoffer hurtigt og direkte i blodbanen.

 

  • 6. Ground dig selv – bogstaveligt talt. Plant dine bare fødder på jorden , så ofte som muligt. Ud i græsset, på stranden med fødderne, der giver balance og ro. Vi behøver denne grounding. Der er mere mellem himmel og jord!

 

  • 7. Spis økologisk – Kemikalier dræber skadedyr på afgrøderne. De er ikke godt for dig heller. Prøv at spise efter årstiderne.

 

  • 8. Dyrk mere yoga eller dans – Fantastisk for krop og sind. Jeg elsker at danse. Jeg bliver så glad. Hvad med dig?

 

  • 9. Smil mere – Det føles godt 🙂 prøv selv!

 

  • 10. Brug mere tid sammen med dine kære – I vores travle liv, har vi brug for at få tid til de mennesker, der betyder noget for os mest. Læg mobilen væk på faste tidspunkter. Der skal være bip-fri tidspunkter især ved middagsbordet!

 

  • 11. Lev af din passion – Gør mere af det, du elsker uanset om det er som business eller hobby.

 

  • 12. Mediter/visualiser – Indstil lidt tid afsat hver dag at hvile dit sind. Bare luk øjnene og tænk på noget godt.

 

  • 13. Drik rent vand  og få nok- Få et filtreringssystem til dit drikkevand . Fluor og klor er ikke godt for din krop. Få en smuk hud og send affaldsstoffer ud af kroppen.

 

  • 14. Vær mere udendørs – Gå en vandretur, løb en tur eller nyd naturen. Gør det der giver dig energi. Frisk luft er et must hver dag.

 

  • 15. Spis masser af grøntsager – Mørke bladgrøntsager er rige på vitaminer, mineraler og klorofyl . De hjælper til mere base i kroppen. Mere raw foods ind i kroppen. Det kunne være en salat som tilbehør  til hver af dine måltider.

 

Tusind tak for at I lyttede med til foredraget og tusind tak til dig, der læser med her. Se den fine plakat de lavede om os. Den skal have en fin plads her på min blog, så jeg ikke gemmer det.

 

Kærlige hilsener og pøj pøj med listen,

Nicole

 

foredrag-eva


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Nup min E-bog: “Slip dine symptomer nu”
Luk

Læs e-bogen: "Sådan slipper du af med dine symptomer. Tag mini-intolerancetesten og nup mine opskrifter!"

  • - Kan jeg slippe mine symptomer?
  • - Hvilke opskrifter anbefaler du?
  • - Jeg drømmer om sund livsstil - hvad gør jeg?