Mine mål for 2014

Her mine regler for 2014.

35 stk’s pga. min fødselsdag. MålJeg blev 35 år den 5 januar og så synes jeg, at jeg skulle få mine regler og mål skrevet ned på sort og hvidt. Dem deler jeg med dig idag.

Bliv inspireret og lav din egen liste. Her er min:

 

1: Drikke en grøntsagsjuice hver dag også når jeg rejser, er på tur og er syg.

2: Tage dybe indåndninger og YES breaths i løbet af dagen.

3: Grin hver dag. Find noget der får mig til at grine mindst en gang om dagen.

4: Nyde min grønne te Active green pulver i ro med tændte stearinlys.

5: Have sved på panden hver dag.

6: Bestille 2-3 behandlinger til Nicole tid om måneden.

7: Rejse og opleve nye eventyrer. Gerne Abu Dabi, New York, Milano, Schweiz og Syditalien.

8: Slukke for facebook, mails, mobil i 2 timer, når jeg arbejder.

9: Være mere nærværende for mine børn, når de har fri fra skole og lege.

10: Synge godmorgen sang for børnene og læse godnatbog for vores lille pige.

11: Få bestilt min Vitamix blender inden længe og nyde den hver morgen.

12: Tørbørstning i baden og nyde mine scrubs.

13: Elske mig selv og anvende de gode positive sætninger og post-its foran spejlet.

14: Lave en ny ret hver uge.

15: Lave en ny opskrift hver uge.

16: Læse en ny bog hver uge.

17: Jeg har ikke ret altid. Accepter!

18:Se en god film eller serie 1 gang om ugen.

19: Lyt til en podcast hver gang jeg vasker op, kører bil, stryger.

20: Spise flere forskellige svampe i min kost.

21: Mind mig selv om, hvor kort livet er, og hvor hurtigt det kan forsvinde. Men kun så længe det motiverer mig.

22: Købe blomster en gang om ugen og nyde dem.

23: Lave de vigtige opgaver først på dagen. Ikke udskyde dem.

24: Lave flere veganer retter i løbet af ugen.

25: Visualisere hver aften.

26: Planlægge min arbejdsdag hver uge, så jeg har tid på hvad jeg skal nå.

27: Lave online forløb til mine klienter.

28: Faste/udrense 4 gange om året. Grøntsagsjuice, råkost, suppe, urter.

29: Dyrke mere yoga og pilates.

30: Danse hver dag også gerne med børnene.

31: Finde en ernæringsmentor at kunne sparre med.

32: Skrive i min health dairy hver morgen i 3 måneder fra mit studie.

33: Lære at lave en god miso-suppe og nyde den.

34: Fejre mine mål med nydelse enten via body-sds, massage eller en lækker raw dessert.

35: Tale mindre højt når jeg er ude på restaurant.

 

Jeg har sikkert glemt nogle, men jeg lever allerede efter disse regler. Keep it simple for dig og lad vær med at overdrive dine mål. Gør dem målbare for, at de lykkes og gerne noget du allerede gør i din hverdag. For ellers ender det med at du fejler, og det føles ikke godt.

Jeg hepper på mig selv og på dig. Så pøj pøj og jeg vil elske at høre om dine mål og dine metoder til at lave regler og overholde dem sådan cirka 80 %. Del dine mål på facebook, hvis du har brug for at sige det højt og sende det ud i universet.

Jeg glæder mig til 2014 med dig!

mål 2014

 


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Få min gratis E-guide: "Farvel til diæter og cravings for altid
Luk

Få min gratis E-guide: "Farvel til diæter og cravings for altid

  • - Kan jeg undgå slankekure og diæter?
  • - Hvad er cravings?
  • - Jeg drømmer om sund livsstil - Hvad gør jeg?